Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2009

windows ή linux;

ιδού η απορία..
κόλλησαν λοιπόν πάλι τα windows.. τόσα χρόνια μετά το dos.. ούτε και το θυμάμαι κάν.. και δεν έχω συνηθίσει την αίσθηση του να μη ξέρω τι κάνει το μηχάνημά μου την ώρα που περιμένω.. δε θέλω ρε αδελφέ τόση ασφάλεια.. δε θέλω να μου φορτώνεις 100 πράγματα μήπως και τα χρειαστώ.. αφού ούτε τα 10 δε θα χρησιμοποιήσω.. δε θέλω να μου σώζεις τα πάντα.. θέλω όταν περιμένω.. να περιμένω γι αυτό που θέλω να κάνω.. κι όταν πατώ το ριμαδο Χ.. να σβήνει.. άμεσα.. θέλω πίσω το alt+ctrl+del μου..
με το linux.. προ δεκαετίας.. μου έδωσε ένας φίλος ένα δισκάκι με ένα live knopex.. μια χαρά ήταν.. έκανε λίγα και καλά.. για ΙΧ.. αλλά όταν δουλεύεις κάποια συγκεκριμένα προγράμματα για τη δουλειά.. δε φεύγεις τελείως από τα windows.. πέρασα από διάφορες εκδόσεις και linux.. τι να πείς; περισσότερο έμεινα στο ubuntu.. μια που όσο κι αν γκρινιάζω και μου κακοφαίνεται.. θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία.. θέλει και περισσότερη συμμετοχή.. όλο και κάτι πρέπει να κάνεις για να δουλεύουν τα πράγματα.. και το έχουμε ξεσυνηθίσει..

2 σχόλια:

ZouZouna είπε...

Κάτι γιαπωνέζικα διάβασα στο κείμενό σου και είπα να πω ένα "καλό μήνα" και ν' αποχωρησω!!!

δεν καταλαβαίνει η ξανθιά καρντιά μου !!!

koulpa είπε...

xaxaxaxa ζουζουνιον μου
ευχαριστώ για την επίσκεψη στο μοναχικό αυτό οίκο.. παρόλο το αλλοπρόσαλον του θέματος.. :):)
καλημερούδια και καλό μήνα κι από εδώ :):)