Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2009

λίγδωσε το αντεράκι μου..

..τις τελευταίες μέρες.. μετά από μια μακρά περίοδο.. που δούλευα σα τον τρελό.. και δε πληρωνόμουν στο τέλος.. στις τρις τελευταίες δουλειές πληρώθηκα κανονικά!!! έτσι όσοι με είδατε μοντελάκι.. 80-83 κιλά.. να το ξεχάσετε.. καβατζώνω τα 90 πάλι.. λίγδωσε το αντεράκι μου.. και σήμερα επιστρέφοντας.. περνώντας από τη βιτρίνα του οικείου ζαχαροπλαστείου.. πήρε το μάτι μου ένα ταψάκι γαλακτομπούρεκο.. όπως μου αρέσει.. όχι καψαλισμένο.. και κολυμπιστό στο συροπάκι.. απέτρεψα τους οφθαλμούς.. αλλά σα να με φώναζε.. υπέκυψα το ομολογώ.. έφτασα σπίτι με βήμα ταχύ.. το γύρισα το πάνω κάτω.. να παπαρώσει στο συρόπι και η πάνω πλευρά.. και εόρτασα την καλή τύχη των τελευταίων ημερών.. τώρα που προλαβαίνω.. γιατί μπορεί να έχω συνδυάσει το συροπιαστό με το κρύο.. όταν έλθει το κρύο μπορεί να μην έχω τα μέσα.. καλά ήταν..

4 σχόλια:

ZouZouna είπε...

Πάντα τέτοια... μοναχοφάη!!!

koulpa είπε...

xaxaxa ζουζούνιόν μου
εμ είσαι μακριά.. θα έπερνα 2 το πολύ πολύ.. η μιά δε με έφτασε κι εμένα.. :):)
καλησπερούδιαααα :):)

Yannis Petsas είπε...

Ωραίες στιγμές... πάντα τέτοια.

koulpa είπε...

xaxa ευχαριστώ γιάννη μου
αν και αν συνεχίσω έτσι.. θα πρέπει να κάτσουμε και χειμώνα στη βεράντα.. γιατι δε θα χωρώ από την πόρτα.. :):)
καληνυχτούδια :):)
υγ. ακολουθεί μουσικόν πρόγραμμα.. :):)