Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2009

Μία φορά κι έναν καιρό..



Επτά οι νάνοι κι εγώ στον πάγκο
Να παριστάνω τον σαλτιμπάγκο
Μαύρη η χιονάτη αλλού κοιτάζει
Το παραμύθι έχει αλλάξει

Στρίβω πιο πέρα να βρω Αλίκη
Άδεια η χώρα το θαύμα λείπει
Τα γουρουνάκια γίναν γουρούνια
Κι αντί για τρία είναι μιλούνια

Μία φορά κι ένα καιρό
Ήμουν ελπίδα για τον κόσμο
Τώρα μόνη κολυμπώ
Μία φορά κι ένα καιρό

Τα παραμύθια μου αντέχαν
Τώρα δεν αντέχω εγώ

Καλά που είσαι κι εσύ

να μ'αγαπάς πιο πολύ
Και να μου λές
δυοκαινούρια παραμύθια

Καλά που είσαι κι εσύ

να μ'αγαπάς πιο πολύ
Και που και που
να μου κρύβεις την αλήθεια

Μία φορά κι ένα καιρό...
Μία φορά κι ένα καιρό...
Η σταχτοπούτα φοράει Escada

Και για το πόδι δυο τρία Prada

Σκουφίτσα πέτα το κόκκινό σου
Ο λύκος είναι μες στο μυαλό σου

Τα πήγα πίσω τα όνειρά μου
Ήταν μεγάλα για την καρδιά μου
Κι αν ρίξεις κλότσο δεν θα γυρίσει
Το παραμύθι έχει πια σβήσει

Μία φορά κι ένα καιρό
Ήμουν ελπίδα για τον κόσμο
Τώρα μόνη κολυμπώ
Μία φορά κι ένα καιρό

Τα παραμύθια μου αντέχαν
Τώρα δεν αντέχω εγώ

Καλά που είσαι κι εσύ
να μ'αγαπάς πιο πολύ
Και να μου λές
δυο καινούρια παραμύθια

Καλά που είσαι κι εσύ

να μ'αγαπάς πιο πολύ
Και που και που
να μου κρύβεις την αλήθεια

Μία φορά κι ένα καιρό...
Μία φορά κι ένα καιρό...
Ποτέ ξανά ποτέ εδώ
Ποτέ γι΄αυτούς που αντιπαθώ
Ποτέ ξανά ποτέ εδώ

Ποτέ γι΄αυτούς που αντιπαθώ

καλά.. το ακούω συχνά στο αυτοκίνητο.. και σολάρωωω.. :):)

Δεν υπάρχουν σχόλια: