Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2009

μπροστά στη ΓΑΔΑ..

.. διάβαζα το βιβλίο του γιαννη μας.. και θυμήθηκα την ημέρα των συλλήψεων της 17 νοέμβρη.. είχαμε μια οικοδομή στο γαλάτσι.. 20ωρο τρέξιμο. εκτός τόπου και χρόνου..
ήμουν με το φορτηγάκι του συνεργάτη μου.. φορτωμένο ως το θεό.. ντουλάπες.. πόρτες.. εκεί στην αλεξάνδρας στο τρίγωνο του τρίτση.. άρχισες να ψιλοβήχει.. και μπροστά στη ΓΑΔΑ τα στύλωσε.. και αρνιόταν πεισματικά να πάρει μπροστά.. εκεί που ήμουν μουντζουρωμένος. μισοχωμένος στο καπό.. και πάλευα με το καρμπιρατέρ.. αναγνώρισα με την περιφερειακή μου όραση κάποια ανωμαλία.. απέναντι μου ήταν ένας όχλος δημοσιογράφων και καμεραμάν που με σημάδευαν.. κι από την άλλη ένα πλήθος μαυροντυμένων οπλοφόρων που έτρεχαν προς το μέρος μου.. τι βλέπει λέω ο άνθρωπος άμα τον ξανά πάρει ο ύπνος ξεσκέπαστο..
μα δεν ήταν όνειρο!!.. κατάφερα να βρεθώ στα φώτα της δημοσιότητας.. τη μέρα που φέρναν τους πρώτους συλληφθέντες της 17 νοέμβρη στη γάδα.. φάτσα κάρτα.. και όπως εξήγησα και στους αγανακτισμένους "βοηθούς του πολίτη".. χωρίς καμία ελπίδα μετακίνησης πριν έλθει η τεχνική βοήθεια.. μήπως με είδατε σε κανένα βίντεο στις ειδήσεις;..γιατί εγώ δε κατάφερνα να δω τιβι εκείνες τις μέρες..

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχα :)))))) καλά... μπροστά στη ΓΑΔΑ?????

φιλιά και καλημέρα!

koulpa είπε...

χαχαχα μαράκι μου
ε αμα είναι να το κάνεις.. να το κάνεις πανηγυρικά.. και καλά μπροστα στη ΓΑΔΑ.. αλλά τη συγκεκριμένη μέρααα;;; :):)
καλημερούδιαααα :):)

Yannis Petsas είπε...

Με γκάστρωσες μέχρι να βρω το link. Και καλά, να 'σαι μπροστά και να μην βλέπεις τι γίνεται; Τι να πούμε κι εμείς;
Περιφερόμουν τόση ώρα, όχι μπροστά στη ΓΑΔΑ ευτυχώς, αλλά πήγα μπουρμπουλίθρες, πήγα στο άλλο που 'χες γράψει προχθές, εντάξει τα δικά σου, δικά σου είναι αλλά τόσα χιλιάδες links τι τα θες, μου λες;

koulpa είπε...

ax γιαννη μου συγνώμη.. αλλά το έβαλα στα σχόλια της μάγιας το λινκ.. :):)
χαχαχα και η πλάκα είναι ότι από σένα πήρα την ιδέα να βάλω τα λινκ των δικών μου κάτω απο το τίτλο του μπλόγκ.. :):)
πάντως εδώ τριγυρίζω περισσότερο πλέον.. :):)
ε δεν έβλεπα τηλεόραση.. και δεν είχα πάρει χαμπάρι.. και εγώ έμηνα με το αυτοκίνητο εκεί.. πριν έλθουν οι άλλοι.. :):)
και όταν διάβασα για κάτι σπασμένα πλακάκια στο υπόγειο.. αλιώθηκε η ματιά μου στο μπλογκ μου.. :):)
καλησπερούδια :):)

Yannis Petsas είπε...

Καταλαβαίνω, είναι θέμα εμπειριών. Το βάζω στη λίστα κι αυτό το blog. Έχω μια λίστα κι εκτός blog όπως καταλαβαίνεις, σαν τη λίστα της ΣΤΑΖΙ, που δεν είναι κυλιόμενη ακριβώς.
Την καλησπέρα μου.

koulpa είπε...

xaxa γιάννη μου
ήθελα να μάθω το μηχανισμό που χρησημοποιείς.. αλλά το ξέχασα την άλλη φορά.. αναζητώ τις εμπειρίες :):)
κι εγώ έχω κάποιες λίστες σε φλάς μέμορι.. αλλά ξεχνώ να τις ενημερώσω.. :):)
καλησπερουδια :):)