Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2009

say cheese.. cake!!




λοιπόν.. δε φτάνει που μου έκανε το πεταλούδιον τούρτα για τα γενέθλια.
δεν έφτανε που μου έκανε κι η μητέρα μου ένα τεράστιο τάπερ από εκείνο το γλυκό με το ζελέ τα φρουτάκια το σαβαγιάρ και την κρέμα..
δε φτάνει που με έπιασε από το μάτι το ταψάκι το γαλακτομπούρεκο και ενέδωσα καταντροπιασμένος αλλά πανευτυχής..
σήμερα το ζουζουνιόν μας μου έφερε ένα γλυκάκι (το υποκοριστικό δεν αναφέρεται στο μέγεθος αλλά στη συμπάθεια..) που μου είχε υποσχεθεί και λόγω δουλειάς δεν είχα καταφέρει να παραλάβω.. και δεν έφτανε αυτό.. μου έφερε και μιά μαρμελαδίτσα μήλο.. πού έπεφτα με τα μούτρα την περασμένη περίοδο που ήθελα να ανακτήσω στα γρήγορα κάποια από τα χαμένα κιλά.. (τώρα ανέκτησα 5-6 παραπάνω από τα επιθυμητά..) και ένα σετάκι σοκολάτα cudbury.. που ξέρει ότι τη ρημάζω κάθε βράδυ με το γαλατάκι μου.. και με συλλεκτικό ποτήρι..
με βλέπω να ξεπερνώ γρήγορα τα 100 κιλά.. αν συνεχίσω έτσι..
το έστησα λοιπόν το γλυκάκι.. του είπα "say cheese.. cake!!" και τη φωτογράφισα.. την πείραξα και λίγο με τα πενιχρά μου μέσα.. με την ζωγραφική των win..

2 σχόλια:

ZouZouna είπε...

χα χα χα χα!! τώρα ξέρουμε ποιές ευθύνονται για το ζάχαρο που θα αποκτήσεις κάποτε!!! (φιτού, φιτού, φιτού - λέμε τώρα).

ετσι που το λες, θα μας πούνε πως τόχα απο τις 3 του μηνός και το φύλαγα, α, χα, χα, χα!!!
φιλια πολύχρονος και χαρούμενος πάντα!!!

koulpa είπε...

xaxaxa ζουζούνιόν μου
μπορεί να είναι ήδη απαγορυτικό το ζάχαρό μου.. ποιός ξέρει;.. πάντως δε θα φταιτε εσείς.. έχω κάνει πολλούς εξοφρενισμούς με γλυκά.. και με αλμυρά.. :):)

χαχα ναι ναι καλά κάνεις και το τονίζεις.. το άφησα φλού.. :):)
ευχαριστώ καλό μου :):)
καληνυχτούδιααα :):)