Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

ποδηλατάκι στη λιακάδα..

..περίμενα να έλθει κάποιος στο προηγούμενο ποστ.. που τό φαγε η μοναξιά.. πριν ποστάρω την επόμενη γκρίνια.. αλλά με αυτή τη λιακάδα.. δε κρατήθηκα..
..ξέθαψα το ποδηλατάκι μου από τα βάθη της αποθήκης..






..φούσκωσα τα λάστιχα.. και πήγα μια ωραία βόλτα στη λιακάδα.. 30-40 λεπτά μη φανταστείς.. κοντά.. δάφνη αγ.δημιτριος.. και μη περαιτέρω..


..λοιπόν.. το ποδηλατάκι.. έχει ένα ψηλοτζόγο στον πίσω τροχό.. θέλουν ένα ψιλοκούρδισμα τα σασμάν.. θέλει ένα πλυσηματάκι.. αλλά κατά τά άλλα καλά.. τα λαστιχάκια.. αν και τραχτεράκια 19 ετών.. εκτός από δικαίωμα ψήφου.. δεν έχουν κανένα πρόβλημα.. ανέσυρα τις οδηγίες σερβις..






..κι είμαι έτοιμος να ασχοληθώ με την περιποίησή του.. μου είπαν και 2-3 φίλοι ότι και τα δικά τους θέλουν τα σχετικά.. σέρβις αναβαθμίσεις νέα φώτα κλπ.. και σκέφτομαι μήπως το κάνω επάγγελμα μια κι η οικοδομή όπως έχουμε βαρεθεί να λέμε μας τελείωσε..


..εγώ.. μια χαρά ανέβηκα.. μια χαρά στο ίσιωμα.. στις ανηφόρες εκμεταλλεύτηκα τις ταχύτητες.. στην ορθοπεταλιά έδειξα τα αποτελέσματα της ακινησίας από το 2007.. αλλά ελπίζω να βελτιωθώ..
τώρα..






καφές και μπλονγκιγκ στη λιακάδα.. αποθεραπεία..την άλλη κυριακή βλέπουμε..
και μη ξεχνάτε.. για σέρβις ποδηλάτων.. ανοίγουμε και σας περιμένουμε..

8 σχόλια:

Roadartist είπε...

Μάλιστα θα το έχουμε υπόψη μας :) για το σέρβις λέμε :) θα σε προτιμήσουμε, πλάκα-πλάκα εννοείται να το κάνεις επαγγελματικά...
30-40λεπτά είναι μια χαρά :)
ξεκινάμε και συνεχίζουμε οκ;;

koulpa είπε...

xaxaxa roadartistaki μου
θα δούμε.. δεν έχω καλή σχέση πιά με τα επαγγελματικά.. αντιμετοπιζω τη ζωή σα χόμπι.. πράγμα που μπορεί να δυσχερένει την υλική μου επιβίωση.. αλλά ευνοεί την πνευματική.. :) :)
ελπίζω να καταφέρω.. όχι βέβαια να βρεθώ στην προ 2007 κατάστασή μου.. αλλά σε κάποια ανέτως βιώσιμη.. ίσως καταφέρω να προσθέσω και λίγο τρέξημο.. αναστολή αποτελεί η αναγκαστική αύξηση των προσλαμβανομένων θερμίδων.. για οικονομικούς λόγους βέβαια.. :) :)
την καλησπέρα μου κι από εδώ :) :)

ZouZouna είπε...

κοίτα μην σε πατήσει καμμια βασίλω με το τουτού και μετά ποιός σε πληρώνει!!!!

koulpa είπε...

χαχαχα zouzounion μου
καλήτερα να πάω από βασίλω παρά από ακινησία.. :) :)
καλησπερούδια :) :)

Ανώνυμος είπε...

Κατσε να ανοιξει λιγο ακομη ο καιρος και θα δεις ποδηλατα που θα πιασει ο κοσμος να γλιτωσει τις βενζίνες!

Θα σαπισουν τα αυτοκινητα απο το καθισιο!

φιλια

koulpa είπε...

xaxa coulita μου
μακάρι.. να ελευθερωθούμε από τα κάυσιμα.. να κάνουμε και λίγο γυμναστική.. να ανοίξει και το μάτι μας.. να κάνω και κάνα ποδηλατάδικο μπας και γλυτώσω την πείνα.. :) :)
καληνυχτούδιααα :) :)

An-Lu είπε...

Μιας και σε κοβω για γειτονα, θα σου φερω και το δικο μου υπερηλικο!

koulpa είπε...

χαχαχα an-lu μου
αν είναι και υπερήλικο θέλει και στοργή και προδέρμ.. ανοίξαμε και σας περιμένουμε λέμε.. σεφτέ δε κάναμε αλλα δε βιαζόμαστε.. :) :)
καλησπερούδιααα :) :)