Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2009

κουκλες χωρίς μπουκλες;;!!

έπεσε το μάτι μου κάποια στιγμή στην τιβι που έπαιζε.. και δεν την άκουγα.. και κατάλαβα ότι ήταν τα νέα κορίτσια του εξφάκτορ.. ή κάπως έτσι.. και εντάξει.. καλούλες μου φάνηκαν.. αλλά δεν είδα μια που σε άλλο στιγμιότυπο μου φάνηκε συμπαθής.. και μετά κατάλαβα.. ήταν εκεί.. αλλά είχε ισιώσει το μαλλί.. κρίμα.. το ίδιο είχα πάθει και με την τάμτα.. και με πολλές φίλες.. αλλά μάλλον δε τις ενδιαφέρει η γνώμη μου.. καλά το πιο κουλό.. είχαμε βγεί με μιά κοπελίτσα κάποια σαββατόβραδα.. χειμώνα.. με μεγάλη παρέα.. υποτίθεται ότι τη συνόδευα.. συμπαθέστατη.. αλλά.. χαθήκαμε μετά.. και συναντηθήκαμε σε ένα λεοφορίο μετά από μήνες.. καλοκαίρι.. την κοίταξα με συνεσταλμένο στιγμιαίο θαυμασμό και συνέχισα την κουβέντα με το φίλο μου.. τη βλέπω να χαιρετά και νομίζω ότι χαιρετά τον φίλο μου.. ο οποίος μου επισήμανε ποιά ήταν!!! πρωί ατημέλητη καλοκαίρι με μαλί αφάνα.. ήταν άλλος άνθρωπος.. θεά.. γιατί κορίτσι μου;;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια: