Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

τι να λέω εγώ;

τα είπε καλήτερα ο μαρκος..





4 σχόλια:

blackbedlam είπε...

Γεια σου Coulpa Τον Μάρκο λοιπόν τον γνώρισα.Έμενε πριν πεθάνει στην γειτονιά των πεθερικών μου ακριβώς απέναντι.
Ήταν πια μεγάλος και τον θυμάμαι να κάθετε στο μικρό μπαλκονάκι, σκεπασμένος με μια κουβέρτα σκούρα καρό.
Κάποιες φορές που ο πεθερός μου πεταγόταν εκεί στο μπαλκονάκι για μια καλημέρα, τύχαινε να πάω και γω.
Καλημέρα σας του έλεγα, Καλημέρα και σε σένα παιδί μου, μου απαντούσε.
Μου φαινόταν πολύ μεγάλος και τώρα που τον φέρνω στο μυαλό μου τον θυμάμαι πολύ μεγάλο.
Όμως ο Βαμβακάρης πέθανε τον Φλεβάρη του 1972 σε ηλικία 66 ετών.
Και θυμάμαι την μέρα της κηδείας του.Είχε πολύ κόσμο, κάποια στιγμή μου είπαν "αυτή είναι η Λίτσα Σακελαρίου".Και ήταν και πολλοί άλλοι καλλιτέχνες του λαϊκού και ρεμπέτικου αλλά βλέπεις πιτσιρίκα εγώ,(με τον άντρα μου είμαστε μαζί από τα 12 μου)!! με τα μυαλά στο ροκ και στην ξένη μουσική ιδέα δεν είχα τι εστί Βαμβακάρης,και τους νεότερους τους σνομπάριζα.
Άκου να δεις.

koulpa είπε...

χαχαχα bb μου
κι εμένα ο παππούς τον ήξερε.. δραπετσώνα έμενε.. αλλά κυκλφορούσε πολύ.. τα τραγούδια του τα έμαθα μωρό.. όχι από δίσκους.. αλλά από ένα θυρωρό γείτονα.. πρώιν μπουζουκτσή.. από τα 3 μου αγαπούσα το ρεμπέτικο.. κι ας μη καταλάβαινα ακριβώς τους στοίχους.. στα 5 προστέθηκε και ο μουφλουζέλης.. ερχόταν στο καφενεδάκι κάτω από το μπαλκόνι μου.. και τα πίναν με τον μανάβη μας που ήταν φίλοι.. και παίζαν και τραγουδούσαν.. ωραία ήταν.. :) :)
καταλαβαίνοντας σιγά σιγά τους στίχους.. κατάλαβα ότι άλλο μόρφωση άλλο σοφία.. :) :)
από τα 12;;;; μπράβο ρε θυρίοοο :) :)
την καληνύχτα μου :) :)

blackbedlam είπε...

Για κοίτα να δεις,μπορεί και να σε ενδιαφέρει.
Αντε θα σου έχω και λουκούμι με δροσερό νερό απ΄την πηγή.

koulpa είπε...

bb μου αγαπημένη..
με ενδιαφέρει.. και το αναμετάδοσα.. μακάρι κάτι να γίνει.. χαχα ευχαριστώ για το λουκουμάκι και το νερό.. :) :)
καλησπέρα και καλό μήνα :) :)