Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

παττυ κι αυτοκριτική






.. αργία μήτηρ πάσης κακίας.. έτσι τον τελευταίο καιρό που οικοδομή έκατσε για τα καλά.. βρέθηκα κάποια απογεύματα μπροστά στη τιβι.. και όσο περίεργο κι αν ακούγεται.. το λιγότερο ενοχλητικό στις 18:00 αποδείχτηκε για κάποιες φορές η πάττυ.. τελικά δεν ήταν εντελώς ανώδυνο.. αυτή η καλοσύνη μου έδινε στα νεύρα.. κι άρχισα να αναρωτιέμαι.. εγώ από μέσα κάλα είμαι και με συμπαθώ όλο και περισσότερο.. μήπως έχω το σύνδρομο της πάττυ;.. όπως ήταν παλιά αυτό της πολυάννας; μήπως κάποιοι βλέπουν σε έμενα την πάττυ.. κι όπως εγώ θέλω να την χαστουκίσω.. έχουν κι αυτοί την ίδια παρόρμηση για μένα;.. είναι κι άδικο.. γιατί την πάττυ αν δε τη λειπόσουν.. μπορούσες να την χαστουκίσεις.. εύκολα.. αλλά εγώ είμαι κι ολόκληρο βόδι.. και παρά τα εδώ χαμόγελα.. εκεί έξω δε χαμογελώ χωρίς λόγο.. και να μη με λειπάτε κάποιος.. μπορεί να με φοβάται.. παρά την εκνευριστική καλοσύνη μου.. ξαφνικά με βλέπω σα βόδι.. απ' έξω.. ευτυχώς είμαι από μέσα.. :):)

22 σχόλια:

ZouZouna είπε...

Πάλι με ξανθιά εθεάθης?
ααα, η κατάστασή σου, φτάνει στο απροχώρητο!

χαστουκι? μπά, μια κλωτσία, ώρες ώρες όμως, ευχαρίστως. Ωσάν ξυπνητήρι !!! ντριιιιιιιιν!!!!

tzonakos είπε...

Βλέπεις Πάτυ ;
απαπαπαπα ...
Εγω βλέπω όλο κάτι με κακούς μπας και μάθω ...

koulpa είπε...

χαχαχα ζουζουνιον μου
αφού οι ρουφιάνοι δουλεύουν και σάββατο.. :):)
χαχαχα ευχαριστώ για τις κλωτσιές.. :):)
καλησπερούδιααα :):)

koulpa είπε...

χαχαχα tzonakos
εγώ ακολουθώ την ομοιοπαθητική.. :):)
την καλησπέρα μου :):)

blackbedlam είπε...

Στάσου μεγάλε να βάλω κάτι να φάμε και σου έρχομαι για να σου τα ρίξω χύμα και τσουβαλάτα.

koulpa είπε...

xaxaxa bb μου
με απειλέις;; :):)
καλη όρεξη :):)

blackbedlam είπε...

Nάμε λοιπόν για να στα σούρω.Πρώτον γιατί βλέπεις πράγματα που σε χαλάνε, που γεμίζουν το κεφάλι σου ηλίθιους προβληματισμούς;
Δεύτερο γιατί βάζεις σε αμφισβήτηση την προσωπικότητά σου, που εδώ που τα λέμε καλά κάνεις, αλλά με την Πάττυ; Το καλά κάνεις πάει στο ότι ο καθένας από μας, έχει χρέος να κάνει την αυτοκριτική του και να αναθεωρεί αν χρειάζεται, αλλά ξαναλέω με την Πάττυ;Τρίτον θες να πεις ότι είσαι χοντρός;
Και τέλος βρε Κούλπα πια είναι που να παρ΄η ευχή η Πάττυ;
Α,να σε ρωτήσω το μπανεράκι δεν το υιοθετείς; Όχι ότι τρέχει και τίποτα αλλά, ετσι για να μετριώμαστε αδερφέ μου.

koulpa είπε...

χαχαχα bb μου
αντιθέτως.. δε με χαλάει τίποτα.. κι αυτό χαλάει κάποιους γύρω μου :):)
χαχαχα μα είπα αργία μήτηρ πασης κακίας.. άλλες εποχές κι εγώ δε θα ήξερα την πάττυ.. :):)
χαχαχα ε τα 90 κιλά μου τα έχω.. δεν είμαι κατηγορά φτερού.. :):)
χαχαχα μα το έβαλα το μπανεράκι στην κεντρική σκηνή.. στο "ή στραβά αρμενίζουμε".. που έχει επισκεψημότητα.. εδώ λίγοι έρχονται.. :):)
την καληνύχτα μου :):)

tzonakos είπε...

Να το πάρω το μπαννεράκι κι εγω ;

koulpa είπε...

χαχαχα tzonakos
φυσικά προς διάδοσην είναι :):)
την καληνύχτα μου :):)

Glayki είπε...

Πάτυ και ξερός ένα πραγμα!!!!!!

ΗΩΣ είπε...

Δουλειά δεν είχε ο διάολος....
Επέστρεψα επιτέλους ;)

Xenia είπε...

δεν το εχω δει ποτε αλλα με πηγες στην εποχη της μαριας της ασχημης που εκατσα να το δω απο περιεργεια και μετα καταλαβα πως την ωρα που το επαιζε ανοιγα την τηλεοραση...!! χοχο
Και κατι ασχετο εχουμε την ιδια μερα γενεθλια!! 3/11 ;)

koulpa είπε...

xaxaxa glayki μου
α πα τι; (βρήτε τις πιθανες αναγνώσεις)
χαχαχα αν μπορούσα να διαλέξω.. το ξερός θα διάλεγα.. μια κι η εναλλακτηκή είναι το σεσιπός.. ποιός παραμένει χλωρός άλλωστε; :):)
την καλησπέρα μου :):)

koulpa είπε...

χαχαχα ΗΩ μου
..κάνει κακα πράγματα.. έλεγε μια φίλη μου παλιά που ντρεπόταν να πεί το ακριβές.. :):)
καλώς μας ξαναήλθες!! σε είδα αλλά δεν ήλθα ακόμα να σε επισκεφτώ.. :):)
την καλησπέρα μου :):)

koulpa είπε...

χαχαχα patatoula μου
ναι το έιχα δει μερικές φορές.. και το αμερικάνικο και το λατινοαμερικάνικο.. όλες για σφαλιάρες ήταν.. ασε το λάκη το γλυκούλι.. :):)
έλα.. δεν το είχα δει!!! δε σε έχω πετύχει σε εορταστικό γενεθλιακό ποστ.. εγώ κάθε χρόνο το θυμάμαι.. βασικά μου το θυμίζουν.. και το εορτάζω.. :):)
καλησπερούδιαααα :):)

Ανώνυμος είπε...

Μά Πάτυ;
Πάτυ;
Πάτυ;
Πάτυ;
Πατυ;
Πάτυ;

Δε το χωράει ο νους σου!
Ρίξε εναν υπνάκο καλύτερα!

koulpa είπε...

xaxaxa coulitsa μου
είπαμε.. αργία μήτηρ πάσης κακίας.. εμένα σε χαζοκαλοσύνη μου βγήκε αλλά τέλος πάντων.. :):)
μα τίποτα δεν είναι εντελώς άχριστο.. εμένα με οδήγησε σε σκέψεις.. :):)
ε πόσο να κοιμηθώ.. αντέ από τις 4 αναγκαίες.. να φτάσω στις 5.. :):)
καλημερούδιαααα :):)

blackbedlam είπε...

Βρε θεόμουρλο που βρίσκεσαι χρονιάρες μέρες.Που τρέχεις και που γυρνάς;
Σου εύχομαι από την καρδιά μου τα καλύτερα όπως και για όλους μας γιατί μοίρα κοινή μας δένει.
Σε πείσμα όλων όμως εμείς και το παραπανίσιο κρασάκι μας θα το πιούμε και μια στροφή παραπάνω
θα ρίξουμε.
Να περάσεις όμορφα με αγαπημένους σου.

koulpa είπε...

xaxaxa BB μου
προσπαθούσα ανεπιτυχώς να τελειώσω μια δουλειά πριν τις γιορτές.. και πήγα και λίγο να δω τους δικούς μου και να συμφάγουμε εορταστικά.. :):)
χρονια μας πολλά και καλά.. ναι κάτι πρέπει να κάνουμε εμείς οι λίγοι.. για σκεφτήτε κι εσείς.. :):)
την καληνύχτα μου :):)

Ανώνυμος είπε...

Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη, με δουλειά και με κέφι, με δημιουργικότητα και με πολυ κουλαμαρα!

φιλια πολλα

koulpa είπε...

xaxxaxa coulitsa μου
χρονια πολλά και καλά.. ή κουλά.. κι από εδώ :):)